Man vill ha sin bit av kakan men man vill äta den me!

Jag älskar att bo i lägenhet, jag är verkligen en lägenhetsperson. Men jag hatar att man bor 100 personer i ett hus, och man måste stå ut med varandra. Jag gillar lugna kvällar. Just nu ligger jag och min prins och försöker titta på en film, men det går knappt för min granne. En riktig fjortiskille, som har fest i stort sätt hela tiden. Och högljudda fester. Jag tycker att han får gärna ha fest, men dom behöver ju inte skrika hela natten? Musik kan jag stå ut med, att man hör att det är folk där är okej. Men dom ska ju inte stå och gallskrika? Sååå irriterande att jag nästan överväger om det är bättre att bo i hus. Tomorrow, house-hunting begins!

Och till råga på allt får ni se en väldigt gammal bild på mig, då jag använder min filmdator just nu, som inte har en bild som är yngre än 3 år. Så kan det gå! Men puss på er och hoppas att era grannar inte är lika jobbiga :)



Gillar hur brund jag är på bilden. Next goal: Get a tan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0