Mysdag, as usual!






Mysbilder från bästa hammer-village-sea-city <3


Har haft en jättemysig dag. Allt började med att jag inte var så dödstrött som jag brukar vara på morgonen. Det var nästan okej att vakna. Kom till skolan och satt och latade mig, för vi hade inget att göra. Sen kom utvecklingssamtalet, det funkade. Alla vet ju hur utvecklingssamtal är. Gick till baken ör första gången i mitt liv och aktiverade mitt VISA-kort. Dubbel vuxenpoäng eller vad? Efter det åkte jag och min prins hem till världens sötaste bebis och världens bästa moster. Tog en tur till stadsbiblioteket, åt ett gäng semlor, åkte hem och har stormyst hela kvällen. Vad kan toppa en sån här superdag? Dessutom var det sol och vår och jag bara njöt i solskenet! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0