Sa-tur-day~

Mysdag som vanligt, hihi. Har gjort matteläxa med min prins, märker att jag borde gå matte C just nu bara för att hålla igång min hjärna. Kommer knappt ihåg någonting. Men det löste sig ändå. Vi tog en jättelång promenad, det är så skönt nu när det är riktigt kallt ute. Det känns som att hjärnan bara töms då, precis vad jag behöver. Och så kom min pappa hem från Sydafrika idag, med finfina presenter! Ett par jättefina örhängen som jag ska visa upp senare, och en sak som stod på inköpslitan, hihi.


Vi testade även dessa kakorna idag, de såg så goda ut att vi kunde inte motstå. Och de va så goda som vi trodde! Riktigt krämiga i mitten och knapriga precis som kakor ska vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0