Tisdag

Det har varit en jätteskön men samtidigt jättejobbig dag idag. Skulle möta några kompisar för att promenera i skogen idag. När vi kom dit förstod vi att spåret vi skulle gå var 5 kilometer långt och det var inte plant en enda centimeter. Dessutom var det ett tjockt snötäcke över hela världen. Men vi överlevde, och efter en timme var vi klara och kunde åka hem. Även om det var jättejobbigt så var det lite skönt att ha det gjort.
Nu borde jag egentligen plugga, men då jag är personen med sämst imunförsvar så ligger jag med feber och tittar på The City. Ska redigera lite bilder också, så det bli plugg ikväll istället. Ska skriva ett arbete om religiösa sekter och ett om marknadsföring. Inte det roligaste, men jag överlever.

Här kommer lite bilder från igår när jag och Madde tog en stadspromenad i solskenet.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0