Working it hard.

Har haft en helt okej dag hittills, men ett stort minus för både SL och SJ. Tågen är försenade, centralen-södra är avstängt, bussarna går inte. Jag hatar Stockholm på vintern, precis lika mycket som alla andra. Myste iallafall i världens kallaste Järlahallen imorse, tittade på när de andra sprang runt och svettades och snackade skit med tjejerna. Kände att min kropp var inte på topp idag, så stod över idrotten. Åt subway, yummy! Är så glad att min skola är så knäpp som den är, så vi får äta subway-mackor till lunch. Nu sitter jag och kollar på The Hills, såklart! Och dricker tea. Min prins är påväg hit, snart här, äntligen! Uppdaterar mer ikväll, puss!
Är även väldigt besviken på de 15 minusgraderna som har tagit sig hit, jag ville ju ha sommar!


iPhone-bild, av Celina. Vad roligt man kan ha det. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0